Velkomen til min blogg

Hei.

Kjekt du titter innom bloggen min ;o)

Ønsker dere en fin dag.

På denne siden ønske jeg å vise frem hva jeg arbeider med på kortfronten,strikking og div. Bloggen vil bli oppdatert med nye kort og hobbyer etter hvert.

Blir glad om noen legger igjen ein kommentar. :o)

Ha ein fin dag og velkommen tilbake.

tirsdag 2. juli 2013

Utfordring # 58, bruk blonder eller bånd

Endelig, her er et nytt kort i bloggen min :)
 
Nå har jeg vært på besøk hos Sivic og kost meg på hobbyrommet hennes.
Fikk lyst å prøve meg på dette kjolekortet, og ble fornøyd med resultatet.
 
Her har jeg brukt
 Maja Design Vintage Spring Basics 2nd of May
og
Maja Design Vintage Spring Basics 1st of May
Rosa og brun Bazzill
Stempeltekst fra Kort & Godt
Halvperler fra Kort & Godt
Scrapper's floss
mini blomster punch
 
Jeg deltar med dette kortet på Card and Scrap sin utfordring # 58 Bruk blonder eller bånd.

7 kommentarer:

  1. Kortet ditt ble skikkelig flott!!
    Jeg fikk jo se det mens du laget det :)
    Takk for koselig besøk i dag, klem

    SvarSlett
  2. Så stilig det var! ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  4. Wow for en super flot ide. Virkelig smukt. 1000 Tak for at du er med på udfordringen hos os på Card and scrap. DT Sanne

    SvarSlett